Jump to content
InvisionCommunity.de - Der Deutsche Invision Community Support
Sign in to follow this  
Sisterhood

www.ipsbeyond.com Support

Recommended Posts

Hi,

bitte mal für 6 Jährige erklären wie ich mich bei www.ipsbeyond.com einloggen kann

Ich gehe auf

*http://www.invisionpower.com/

* Customers

* Da habe ich mich eingeloggt da steht jetzt folgendes:

Click here to visit IPS Beyond, your username is Sisterhood. IPS Beyond is the official resource site created for and by IPS customers. Feel free to post questions for informal customer-to-customer support or even add your own tips and downloads. Always use the support ticket feature in your client area for official support from IPS staff.

Von da aus gelange ich zu :

www.ipsbeyond.com

Logge mich da erfolgreich ein, aber dann kommt IMMER :

IPS Beyond is the official resource site of Invision Power Services, Inc. (IPS) created by customers for customers. As such, use of this site's resources is limited to current and active IPS customers who have purchased and maintained current any product or service offered by IPS.

To create an account on IPS Beyond, you must visit the IPS Client Center. Simply login to the client center with your customer details and follow the intructions to join IPS Beyond's customer community!

You only need to do this once! After your registration is sent from the client center to IPS Beyond you can login directly at IPS Beyond in the future.

Your account will have access to those sections you have a related purchase for. Any future purchase you make will automatically unlock access.

Enjoy all IPS Beyond has to offer!

100 x versucht, WAS mache ich noch falsch?

Share this post


Link to post

Das sollte eigentlich so klappen, wie es dort steht.

Das heisst Du musst dich auf invisionpower.com Einloggen, dort findest Du dann die Infos, wie Du dir einen IPSBeyond Account anlegen kannst.

Bei mir ist es leider schon sehr lange her, kann dir den genauen Weg (Link) also nicht mehr geben.

Zur Not kurz ein Ticket eröffnen.

Share this post


Link to post

Wäre aber eine Frechheit, bei soviel Kohle fürs Board :-)

1. Sollte gehen!

2. Im vergleich ist das IPB immer noch das günstigste (und) beste Forum ;)

Also, wenn du dich hier einloggst, ist ja rechts das untere die Spalte "IPS Beyond" - was steht denn dort bei dir?

Bei mir steht dort nämlich "nur":

Click here to visit IPS Beyond, your username is Rigo. IPS Beyond is the official resource site created for and by IPS customers. Feel free to post questions for informal customer-to-customer support or even add your own tips and downloads. Always use the support ticket feature in your client area for official support from IPS staff.

Denn in den FAQ's (hier) steht auch, das Du das auf der Login (Startseite) des Customer Centers machen kannst.

Und dann noch:

How do I register for IPS Beyond?

  • Log into your Client Center and click on "Client Center Home" from the left side of your screen.
  • Enter your desired username in the text box.
  • Click outside of the box; this will change the icon to "Join Community".
  • Click "Join Community" this will automatically register you on IPS Beyond.
  • There is an Orange icon, which says "Click Here…."
  • Congratulations you are now a member of our official resource site. Now that you have registered you can go directly to IPS Beyond by using the following URL, <a href="http://www.ipsbeyond.com/forums/index.php" target="_blank">http://www.ipsbeyond.com/forums/index.php</a>, or you may follow steps 1&5.

Zur not sende doch Brandon mal bei IPSBeyond eine PN (falls das geht) oder eine E-Mail: admin@ipsbeyond.com

Der antwortet eigentlich immer und auch relativ schnell.

Share this post


Link to post

Es nervt so schrecklich seit September versuch eich da reinzukommen, danke Rigo, ich habe es so gemacht bei mir steht

IPS Beyond

Click here to visit IPS Beyond, your username is Sisterhood. IPS Beyond is the official resource site created for and by IPS customers. Feel free to post questions for informal customer-to-customer support or even add your own tips and downloads. Always use the support ticket feature in your client area for official support from IPS staff.

Bei IPS Beyond wurde ich auch automatisch angemeldet da steht :

Sisterhood

Newbie

*

Member Group: Expired Members

Joined: 4-September 06

Edited by Helge

Share this post


Link to post

Und Du hast 100% eine Lifetime Lizenz?

Wie gesagt, schreib mal Brandon.

Kann ja dann nicht sein, das du Expired bist, wenn Du eine Lifetime Lizenz hast.

Share this post


Link to post

Jup, richtig.

Ich weiss aber nicht, wie es mit den "Perpetual Licenses" und IPSBeyond geregelt ist. Es könnte sein, das Du dafür auch den Support erneuern musst.

Ich habe noch die alte Lizenz (Lifetime inkl. Support).

Evtl. hat hier ja jemand eine Perpetual License und weiss, wie es sich damit verhält.

Share this post


Link to post

Ok, dann bringe ich das mal zum Abschluss, folgende Antwort von IPB :(

Hello,

With the purchase of a perpetual license you receive access to upgrades for life and one free year of tech support. After the free year of tech support, you can purchase additional tech support for $30 a year. If you do not wish to renew the support on your perpetual license, please confirm and we will cancel the support. If you wish to renew the support, please login to your client center and submit payment. If you have any other questions, please ask. Have a great day!

Nakisha Anderson

IPS Accounts Specialist

Finde ich nicht so witzig.

Share this post


Link to post

Naja, die Antwort bezieht sich ja NICHT auf IPSBeyond sondern NUR auf den Support via Support Ticket.

Und das ist ja ganz normal, das sich das nach einem Jahr erneuert, und wenn man es nicht bezahlt das man keinen Support mehr bekommt.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×